מחיר גשר פנימי

בדור זה של מכשירי יישור שיניים חדשניים לבני נוער ומבוגרים, ישנן אפשרויות רבות לבחירה עבור טיפול ליישור שיניים. שיטה חדשנית שיצרה התלהבות בקרב מטופלים בשנים האחרונות היא שיטה ליישור שיניים עם גשר פנימי הנקרא גם גשר לינגואלי או גשר בלתי נראה.

 

גשר פנימי זהו גשר המחובר לחלק האחורי של השיניים ולכן הוא נסתר לחלוטין לעיני הסביבה. שיטה זו נחשבת לשיטת היישור האסתטית ביותר הקיימת כיום בתחום האורתודונטיה.

גשר פנימי מחיר

מה המחיר של גשר פנימי?

מחיר גשר פנימי נע בין 12,000 ש”ח ל- 20,000 ש"ח לכל לסת, וזה משתנה בהתאם להיקף ואורך הטיפול הנדרש. עלות גשר פנימי גבוה יותר מגשר חיצוני רגיל. יחד עם זאת, הטיפול מהיר ומדוייק, ונחשב לגשר היעיל והנסתר ביותר הקיים כיום בתחום האורתודנטי.


קליניקות בדר"כ מציעות גם פריסת תשלומים נוחה על מנת לעבור את הטיפול מבלי להכנס ללחץ כלכלי. נכון לעכשיו, קופת חולים כללית ומכבי לא מציעות טיפולי יישור שיניים פנימי לכן טווח המחירים רלוונטי עבור הקליניקות הפרטיות.

 

למרות שגשר פנימי עשוי לעלות יותר מאשר גשר חיצוני לשיניים, היתרונות שלו גדולים בהרבה, וסביר להניח שעוד לפני שתספיקו לשלם את כל התשלומים תיהנו משיניים ישרות ומושלמות.

מדוע יישור שיניים פנימי יקר יותר מהגשר הרגיל?

גשר פנימי יקר יותר מהגשר המסורתי מכמה סיבות:

  1. תהליך הייצור של גשר פנימי הוא מורכב וארוך יותר הדורש גם שימוש בחומרים בעלות גבוה. 
  2. כל הסמכים והחוטים חייבים להיות בהתאמה אישית מלאה ומדוייקת לכל שן בנפרד של המטופל, הדורש ציוד מיוחד וטכנאים מיומנים.
  3. מיקום הגשר הפנימי דורש רמה גבוהה יותר של מיומנות ומומחיות מצד האורתודנט. האורתודנט צריך להיות בעל הכשרה מיוחדת וניסיון בהצבת גשר פנימי על מנת להבטיח מיקום מדוייק, ולמזער את אי הנוחות עבור המטופל.
  4. גשר פנימי דורש בדיקות והתאמות תכופות יותר מאשר הגשר הרגיל, שתורמות גם לעלות.
  5. מכיוון שהגשר הפנימי פחות נפוץ מהגשר המסורתי, הביקוש אליהם הוא פחות ולכן עלות הייצור גבוהה יותר.

חשוב לזכור שלמרות שסמכים ליישור שיניים פנימי עשויים להיות יקרים יותר, הם מציעים יתרונות רבים כמו אי נראות ויכולת לטפל במגוון רחב של מורכבויות אורתודונטיות שונות. עליך להתייעץ עם אורתודנט כדי לקבוע אם גשר פנימי הוא הבחירה הנכונה עבורך, וכדי לקבל הערכה של עלות הטיפול.

איך יישור שיניים פנימי יכול לחסוך לכם כסף בעתיד?

היגיינת פה נכונה וטיפול אורתודונטי בשיניים יכולים למנוע בעיות כמו כאבי שיניים, ריח רע מהפה ומחלות חניכיים. אנשים בעלי שיניים עם רווחים צרים וצפופים נתקלים לעתים קרובות בבעיות אלו. כל גיל יכול להפיק תועלת מיישור שיניים מכיוון שהוא מוריד את הסבירות לפתח סיבוכי חניכיים שיכולים לגרום גם לאובדן שיניים, כך תחסכו בעתיד בהשתלות ובטיפולי שיניים כואבים ויקרים.

צרו קשר עם מומחה לפגישת ייעוץ מותאמת.

לייעוץ מומחה וקביעת פגישת אבחון השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

האם גשר פנימי שווה את המחיר?

ישנם יתרונות רבים לגשר הפנימי לכן זוהי אלטרנטיבה קוסמטית מעולה למי שמעוניין ביישור שיניים מהיר, בהתאמה אישית מלאה ונסתר לחלוטין לסביבה החיצונית.

סלבריטאים עושים גם יישור שיניים פנימי?

המון שחקנים וזמרים מפורסמים היו עם גשר פנימי במהלך הקריירה שלהם ומיילי סיירוס היא אחת מהן. סיירוס עברה טיפול ליישור שיניים עם גשר פנימי במהלך כל צילומי הסדרה האנה מונטנה. הסמכים ישבו מאחורי השיניים לכן היו בלתי נראים, ואפשרו לכוכבת המצליחה לעבור את טיפול השיניים שלה בדיסקרטיות לחלוטין.

האם גשר פנימי יותר טוב מגשר מסורתי?

גשר פנימי עובד בדיוק כמו הגשר המסורתי, ובמקרים מסויימים גם יעיל הרבה יותר. היתרון המשמעותי הוא שהוא בלתי נראה לחלוטין, הוא לא גורם להכתמה או חספוס של השיניים הקדמיות כמו הגשר המסורתי, ובכך ממקסם את התוצאה הסופית ואסתטיקת החיוך.

איך אפשר להוזיל את מחיר הגשר הפנימי?

אם העלות הוא פקטור, תמיד תוכלו להתייעץ עם האורתודנט איך אפשר להוזיל את עלות הטיפול. במידה ויש לכם תיקונים קלים יחסית, אפשר לבדוק את האופציה של טיפול בגשר פנימי רק על השיניים העליונות, ולבצע גשר מסורתי או שקוף בשיניים התחתונות שהן בדר"כ פחות גלויות לסביבה.

אם אתם שוקלים יישור שיניים עם גשר פנימי, חשוב שתמצאו אורתודנט מוסמך שיש לו ניסיון בטיפול מהסוג הזה. האתר שלנו כאן כדי לעזור לכם לקבל מידע על יישור שיניים פנימי, כולל היתרונות והחסרונות הפוטנציאליים, ולעזור לכם למצוא אורתודנטים מומחים באזורכם, אשר יתאימו עבורכם את הטיפול המקצועי והיעיל ביותר בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם.

 

אנו מקווים שתמצאו את האתר שלנו מועיל בזמן שאתם בודקים את אפשרויות הטיפול השונות. אם יש לכם שאלות, אנא אל תהססו לפנות אלינו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להשיג את החיוך שתמיד רציתם!

לייעוץ מומחה השאירו פרטים.

Scroll to Top